Nu op Geel fm

Mol bedankt 200 vrijwilligers met feestelijke namiddag aan Zilvermeer

Het gemeentebestuur van Mol heeft zaterdag zo’n 200 vrijwilligers in de bloemetjes gezet tijdens een bedankdag in het Zilverbos aan het Zilvermeer. Vrijwilligers uit onder meer de cultuur-, toerisme- en seniorenwerking genoten van een namiddag vol ontspanning, activiteiten en ontmoeting. Tijdens een receptie bedankte de burgemeester hen persoonlijk voor hun inzet. Met de bedankdag wilde de gemeente haar...

Lees meer