De Herenthoutse zangeres Belle Perez hervat vanaf komend weekend stap voor stap haar professionele activiteiten. Dat kondigt ze zelf aan op sociale media, na het onverwachte overlijden van haar echtgenoot eind vorig jaar aan een hersenaneurysma. Hij werd 43.
Perez begint met besloten optredens en wil tegen de zomer opnieuw volledig op het podium staan. Intussen is ook een eerste grote show bevestigd: op 17 juli staat ze op het festival Afro-Latino in Genk.
In een emotionele boodschap blikt ze terug op het verlies en bedankt ze voor de steun. Fans moesten haar de voorbije maanden missen, maar kunnen haar binnenkort dus opnieuw live aan het werk zien.