In het centrum van Mol heeft de brandweer zondagavond meer dan twee uur gezocht naar de oorzaak van rookontwikkeling in de H&M.
Net voor sluitingstijd merkte het winkelpersoneel een brandgeur op en kwam er rook uit de ventilatie. De brandweer rukte massaal uit en controleerde zowel de winkel als de appartementen erboven en het dak van het gebouw.
Ondanks de uitgebreide zoekactie werd nergens een brandhaard gevonden. Het blijft voorlopig onduidelijk waar de rook en de brandgeur vandaan kwamen. De brandweer voert later op de avond nog een extra controle uit om zeker te zijn dat er geen gevaar meer is.