Geel

Geen zomerbar op Sint-Dimpnaplein deze zomer

Er komt deze zomer geen zomerbar op het Sint-Dimpnaplein in Geel. De stad lanceerde in april een oproep voor een uitbater, maar vond geen kandidaten.

Volgens geïnteresseerde ondernemers vormen vooral het gebrek aan nutsvoorzieningen op het plein een probleem. De stad bekijkt nu hoe die infrastructuur in de toekomst verbeterd kan worden, om later mogelijk opnieuw een oproep te doen.