Herentals

Rookontwikkeling bij Panos in station Herentals

Het stationsgebouw van Herentals is zaterdagvoormiddag korte tijd afgesloten geweest na rookontwikkeling in de Panos.

De brandweer rukte rond half elf uit, maar ter plaatse bleek er geen brand te zijn. Een technisch defect aan een toestel in de broodjeszaak veroorzaakte de rook.

De hulpdiensten hadden de situatie snel onder controle en het station kon daarna opnieuw worden opengesteld voor reizigers. Het treinverkeer ondervond geen hinder.

De Panos bleef uit voorzorg wel de rest van de dag gesloten. Ook burgemeester Jan Bertels kwam ter plaatse om de situatie op te volgen.