Mol

Senioren tot 88 jaar leggen fietsexamen af voor meer verkeersveiligheid

24 senioren hebben afgelopen maandag een fietsexamen afgelegd in Mol. De oudste deelnemers waren 87 en 88 jaar oud. Tijdens het parcours werden zowel hun fietsvaardigheden als hun kennis van verkeersveiligheid getest.

Volgens de organisatie is veilig kunnen fietsen belangrijk om langer zelfstandig te blijven en vlot deel te nemen aan het dagelijkse leven. De deelnemers krijgen binnenkort persoonlijke feedback en praktische tips over hun prestaties.