Geel

Speedpedelec en bromfiets botsen op Antwerpseweg in Geel

Op de Antwerpseweg in Geel zijn dinsdagochtend een speedpedelec en een bromfiets met elkaar in aanrijding gekomen tijdens een inhaalmanoeuvre. Daarbij raakten beide bestuurders in elkaar gehaakt.

De bestuurder van de speedpedelec, een 48-jarige man uit Westerlo, liep ribpijn en schaafwonden op en werd naar het ziekenhuis gebracht. De 16-jarige bromfietsster uit Westerlo bleef ongedeerd.