Geel

Veilig Huis Kempen organiseert ontmoetingsmoment voor vrouwen na partnergeweld

Veilig Huis Kempen organiseert op vrijdag 22 mei een ontmoetingsmoment voor vrouwen die te maken kregen met partnergeweld. Tijdens de bijeenkomst kunnen deelnemers ervaringen delen, naar elkaar luisteren en elkaar ondersteunen.

De activiteit vindt plaats van 11 tot één uur ’s middags bij Welzijnszorg Kempen aan de Antwerpseweg in Geel. Deelname is gratis en er wordt ook lunch voorzien. Inschrijven kan via het e-mailadres van Veilig Huis Kempen.