Vanaf dinsdag 19 mei voert Pidpa werken uit aan de drinkwaterleiding in de Gompeldijk in Mol, ter hoogte van de spoorbrug. De werken duren vermoedelijk drie weken.
Autoverkeer kan tijdens die periode niet passeren aan de werfzone. Plaatselijk verkeer kan wel tot aan de werken rijden en wordt omgeleid via Toemaathoek, Ginderbuiten en Gompelbaan.
Fietsers en voetgangers kunnen wel langs de werfzone passeren, maar moeten rekening houden met de hinder en de signalisatie volgen.